Nápověda

Většinou jde o jednu ze těchto možností:
  1. Uvádíte nesprávnou e-mailovou adresu. Zkontrolujte prosím, že jste se registrovali právě s tímto e-mailem a že v něm nemáte překlepy. Můžete ještě ve svém archivu najít starý e-mail z našeho portálu pro potvrzení, kde uvidíte vaši registrační e-mailovou adresu. Zvlášť, když používáte několik e-mailů. Je možné, že jste se registroval/a jiným. 
  2. Vaše registrace nebyla dosud potvrzená. V tomto případě bude třeba dokončit registraci. Najděte potvrzovací e-mail ve vaší e-mailové schránce a klikněte na odkaz uvedený v tomto mailu (pro potvrzení registrace). Pokud tento potvrzovací e-mail nemůžete najít, zkontrolujte dodatečně složku SPAM nebo GROUP. Občas to tam omylem spadne.
  3. Uvádíte nesprávné heslo. Doporučujeme požádat o změnu hesla a zaslání nového na této stránce. Po obdržení nového hesla byste se měli bez problémů přihlásit.
V případě, že nic z tohoto nepomohlo, napište nám a požádejte o ověření. Nezapomeňte v e-mailu prosím uvést vaše jméno a e-mailovou adresu, na kterou byl vytvořen váš účet. Podle těchto informací vyhledáme váš účet a pomůžeme s přihlášením. 
Po přihlášení se zde zobrazí další část nápovědy, zaměřené na aktivní uživatele
např. o zvýraznění akci, přihlašovacích formulářích, možnostech spolupráce atd.